Monday, August 28, 2006

Og siden han er blitt så aktiv og på hogget i den Michael Moore-tråden nå:

De første to innleggene jeg fikk slettet, og som gjorde at VamPus skrudde på "Comment Moderation" igjen, inneholdt blant annet min påstand om at Ghost of Goldwater (GoG) er identisk med presidenten i Monticello Society.

Så hardt som han står på i den debatten, samt forsvarer Monticello-medlem VamPus, og Monticello-nestleder (nasjonalt) Jan Arild Snoen, så virker jo det temmelig sannsynlig..

At de ellers begge (Gilhuus og GoG) er lærere svekker ikke akkurat presumpsjonen.

1 Comments:

Blogger Machiavelli (No) said...

Hei Pleym. Det med lærere var tiltenkt Monticello-presidenten i Norge (som jeg har hørt skal være lærer), og ham jeg mistenker for å være identisk med denne - en blogger som i alle fall er lærer.

Så dette med lærer dreide seg altså ikke om hverken Lunde eller Snoen.

Ellers kjenner jeg til hvorfor Lunde, du og mange andre meldte dere ut. Jeg lar din kommentar her utfylle meg på det området.


mvh M

9:09 AM  

Post a Comment

<< Home